دکتر رویا خادمیان

پزشک ، مشاور رژیم غذایی و ژنتیک

چربی سوزهای زمستانی ، خوراکی های چربی سوز در فصل زمستان

تهیه بهترین معجون لاغری - چربی سوزهای زمستانی ، خوراکی های چربی سوز در فصل زمستان

چربی سوزهای زمستانی ، خوراکی های چربی سوز در فصل زمستان

اگر می خواهید در زمستان به وزن ایده آل خود برسید و چربی های شکمتان را آب کنید با ما همراه شوید تا چربی سوزهای زمستانی آشنا شوید.

چربی سوزهای زمستانی: هویج

هویج به سبب فیبر فراوانی که دارد مدت زمان بیشتری در سیستم گوارش می ماند در نتیجه احساس سیری ایجاد می کند و طبیعتا کمتر هوس خوردن خواهید کرد. هویج بسیار کم کالری بوده و میتواند یک چربی سوز زمستانی قوی باشد. هویج را می نوانید خالی بخورید یا آن را به سالاد و سوپ هایتان اضافه کنید.

Morkov  - چربی سوزهای زمستانی ، خوراکی های چربی سوز در فصل زمستان

چربی سوزهای زمستانی: چغندر

چغندر نیز مانند هویج سزشار از فیبر است. 100گرم چغندر حاوی 0.2 گرم چربی و 10 گرم کربوهیدرات است. چغندر را می توانید در سالاد ها یا آبمیوه ها استفاده کنید.

Beetroot - چربی سوزهای زمستانی ، خوراکی های چربی سوز در فصل زمستان

چربی سوزهای زمستانی: اسفناج

این سبزی نسبت به دیگر سبزیجات سبزرنگ از فیبر خوراکی بیشتری برخوردار است. همچنین به دلیل دارا بودن آنتی‌اکسیدان‌ها به افزایش سطح انرژی بدن در روزهای سرد زمستان کمک می‌کند.

4bprc864e30b8417ttd 800C450 - چربی سوزهای زمستانی ، خوراکی های چربی سوز در فصل زمستان

چربی سوزهای زمستانی: دارچین

دارچین ادویه ای گرم و مفید است که می توانید در زمستان بیشتر از آن در پخت و پزهای خود استفاده کنید.  دارچین دارای ماده ای به نام سینامالدئید است که سوخت و ساز بافت چربی احشایی را افزایش می دهد. دارچین محرک انسولین نیز هست از این رو قند خون را تنظیم می کند.

مطلب مرتبط: نقش دارچین در کاهش قند خون و مبارزه با بیماری دیابت

irendaya.com  54 - چربی سوزهای زمستانی ، خوراکی های چربی سوز در فصل زمستان

چربی سوزهای زمستانی: چای سبز

با فرا رسیدن فصل زمستان، اگر بتوانید روزانه ۴ الی ۵ فنجان چای سبز داغ بخورید نه تنها گرم خواهید شد بلکه سرعت متابولیسم بدن نیز افزایش پیدا می‌کند و کالری‌های بیشتری سوزانده می‌شود. در چنین شرایطی چربی‌های شکمی نیز آب خواهد شد.

سبز - چربی سوزهای زمستانی ، خوراکی های چربی سوز در فصل زمستان

چربی سوزهای زمستانی: قارچ

قارچ به خاطر داشتن چربی و کالری اندک می‌تواند به کاهش چربی‌های شکمی و صاف شدن آن کمک کند. شما می توانید در تهیه سالاد و غذا های خود از این چربی سوز زمستانی استفاده کنید.

41430 - چربی سوزهای زمستانی ، خوراکی های چربی سوز در فصل زمستان

چربی سوزهای زمستانی: کدو حلوایی

برای مصرف این ماده غذایی زمستان زمان مناسبی است. کدو حلوایی سرشار از فیبر است و می‌تواند مدت زمان زیادی شما را سیر نگه ‌دارد و به کاهش چربی‌های شکمی کمک می کند.

44512 - چربی سوزهای زمستانی ، خوراکی های چربی سوز در فصل زمستان

چربی سوزهای زمستانی: سیب

یکی از بهترین و طبیعی ترین مواد برای کاهش وزن سیب است. شما می‌توانید سیب را به صورت خام یا پخته مصرف کنید. خوردن سیب قبل از وعده غذایی تعداد کالری دریافتی را کاهش می‌دهد.

apple fruit - چربی سوزهای زمستانی ، خوراکی های چربی سوز در فصل زمستان

چربی سوزهای زمستانی: فلفل تند

فلفل تند یکی از بهترین غذاها برای کاهش وزن محسوب می‌شود. کپسایسین فلفل متابولیسم بدن را تحریک می‌کند و به سوزاندن کالری‌ها کمک فراوانی خواهد کرد. پس حتما از این چربی سوز زمستانی در کنار غذا های خود استفاده کنید.

فلفل تند 1 - چربی سوزهای زمستانی ، خوراکی های چربی سوز در فصل زمستان

چربی سوزهای زمستانی: سیب زمینی شیرین

سیب زمینی شیرین دقیقا همان چیزی است که برای چربی سوزی زمستانی به آن نیاز دارید. سیب زمینی شیرین یکی از منابع غنی فیبر است، این غذا هم سیر نگهتان می دارد هم با مشغول نگه داشتن سیستم گوارش کاری می کند بدن کالری سوزی را ادامه دهد. سیب زمینی شیرین همچنین حاوی هورمونی است که به تنظیم قند خون کمک می کند. در این فصل سیب زمینی شیرین را به صورت آب پز یا بخار پز می توانید استفاده کنید.

Süßkartoffeln - چربی سوزهای زمستانی ، خوراکی های چربی سوز در فصل زمستان

چربی سوزهای زمستانی: گلابی

در طول پائیز و زمستان از مصرف گلابی این میوه پر خاصیت غافل نشوید چرا که حاوی سطوح بالایی پکتین است، که مقدار جذب چربی توسط بدن را محدود می کند. گلابی یکی از افزودنی های عالی برای اسموتی نیز هست.

Depositphotos 14944795 l 2015 - چربی سوزهای زمستانی ، خوراکی های چربی سوز در فصل زمستان

چربی سوزهای زمستانی: گریپ فروت

گریپ فروت از مرکباتی است که در فصل پائیز و زمستان فراوان است. گریپ فروت از منابع غنی فیبر محلول است، که کمک می کند بیشتر احساس سیری کنید و کمتر بخورید.

1950940 492 - چربی سوزهای زمستانی ، خوراکی های چربی سوز در فصل زمستان

به منظور بهره مندی از رژیم غذایی آنلاین دکتر رویا خادمیان بر روی لینک زیر کلیک کنید:

رژیم غذایی اینترنتی

مطالب مرتبط …




درباره دکتر رویا خادمیان

مشاوره ژنتیک و پیشگیری از بیماری های ارثی و عقب ماندگی های ذهنی و جسمی - مراقبت پوست و مو - آموزش تغذیه و کنترل و درمان بیماران دیابتی - کنترل سلامت قبل از بارداری ، حین بارداری و بعد از زایمان - بهداشت باروری و پیشگیری و درمان بیماری های زنان - پیشگیری و درمان بیماری های داخلی - درمان پرتوکاران

Aparat Facebook Instagram Telegram

با ما در ارتباط باشید

آدرس مطب : مشهد – بلوار معلم – بین معلم 6 و 8 – پلاک 130 طبقه دوم تلفن مطب : 36076521-051 / 09154554253
logo-samandehi