دکتر رویا خادمیان

پزشک ، مشاور رژیم غذایی و ژنتیک

سوالات تغذیه‌ای خود در شرایط کرونا را از سامانه 4030بپرسید

1398100901320026119237414 - سوالات تغذیه‌ای خود در شرایط کرونا را از سامانه 4030بپرسید

سوالات تغذیه‌ای خود در شرایط کرونا را از سامانه 4030 بپرسید

تغذیه صحیح در شرایط کرونا ، یکی از اصول مهم در جهت تقویت سیستم ایمنی بدن و مقابله با کروناست؛ بنابراین لازم است مواد غذایی که در این جهت کمک کننده هستند را بشناسیم.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا، با توجه به شیوع بیماری واگیر کرونا در دنیا و اهمیت بهره‌گیری از تغذیه صحیح در این دوران، از ۳۱ فروردین ماه امسال، ارائه مشاوره تغذیه از طریق سامانه تلفنی 4030 کلید خورد.

بنابر اعلام دفتر بهبود تغذیه جامعه وزارت بهداشت، این اقدام به سفارش دفتر بهبود تغذیه معاونت بهداشت وزارت بهداشت و طی برنامه‌ریزی، پیگیری و هماهنگی‌های صورت گرفته با شرکت احسان برکت زیر مجموعه ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و همکاری مرکز مدیریت شبکه وزارت بهداشت و دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور و مدیران تغذیه این معاونت‌ها، توسط مشاورین تغذیه در شبکه بهداشت و درمان کشور که همواره پا به پای اعضای تیم سلامت، در ارتقای سلامت جامعه تلاش می‌کنند، میسر شد.

مطلب مرتبط: راهنمای مدیریت تغذیه در کرونا ویروس (COVID- 19)

وی ادامه داد: هم اکنون کلیه هم‌میهنان می‌توانند از سراسر کشور با شماره‌گیری 4030 و انتخاب کلید ۶ با مشاورین محترم تغذیه ارتباط برقرار کرده و سوالات خود را در زمینه کرونا در حوزه تغذیه مطرح کرده و مشاوره دریافت کنند.

تعداد مشاوره‌های ارایه شده طی اردیبهشت ماه تا نیمه خردادماه بالغ بر 45000 ثبت شده است.

برای بهرمندی از رژیم غذایی آنلاین دکتر رویا خادمیان بر روی لینک زیر کلیک کنید:

دریافت رژیم غذایی

مطالب مرتبط …




درباره دکتر رویا خادمیان

مشاوره ژنتیک و پیشگیری از بیماری های ارثی و عقب ماندگی های ذهنی و جسمی - مراقبت پوست و مو - آموزش تغذیه و کنترل و درمان بیماران دیابتی - کنترل سلامت قبل از بارداری ، حین بارداری و بعد از زایمان - بهداشت باروری و پیشگیری و درمان بیماری های زنان - پیشگیری و درمان بیماری های داخلی - درمان پرتوکاران

Aparat Facebook Instagram Telegram

با ما در ارتباط باشید

آدرس مطب : مشهد – بلوار معلم – بین معلم 6 و 8 – پلاک 130 طبقه دوم تلفن مطب : 36076521-051 / 09154554253
logo-samandehi